
Každý prihlásený zákazník môže využívať tzv. Zákaznícky košík. Tento košík umožňuje prihlásenému zákazníkovi nechať tovar v košíku i po opustení obchodu a dokončiť objednávku kedykoľvek neskôr.
Prihlásený zákazník môže využívať rôzne služby, ktoré ponúkame. Niektoré z týchto služieb sú:
- Vyplnený formulár - formulár vyplníte iba raz a to pri prihlásení. Pre ďalšie objednávky sú vaše údaje vždy doplnené automaticky.
- Zákaznícky košík - Všetok tovar vložený do košíka je v ňom uložený dokiaľ sa neodstráni z košíka, alebo nedokončí nákup.Pokiaľ si zákazník, ktorý sa neprihlásil, vloží tovar do Návštevníckeho košíka a potom sa prihlási do on-line obchodu, obsah Návštevníckeho košíka bude presunutý do Zákazníckeho košíka automaticky.
- Adresár - Môžeme doručiť tovar i na iné adresy, než ktoré uvediete pri prihlásení!
- História objednávok - Zobrazenie všetkých objednávok prevedených v našom obchode.
- Hodnotenie produktov - Podeľte sa o svoje skúsenosti s ponúkaným tovarom i s ostatnými návštevníkmi.